Thursday, November 15, 2012


My darling and I have decided that we are not going to buy any christmas presents for each other this year to save money. (I did not take the job as a telemarketer because I started to feel so uptight and had stomach ache with just the thought of it. I have worked as it before and quit after a week because it was so terrible.)




However, we would like to find something fun and cheap to do on our 8-year anniversary next month.
Some tips on what we can possibly do? : D

5 comments:

  1. Jag vet några som arbetat med telemarketing och de är inte nöjda precis. Men strunt i det nu, hitta ett annat jobb istället, du har inte varit arbetslös länge precis :)

    Jag har tyvärr inget förslag till vad ni kan göra på er 8-års dag (GRATTIS THO I FÖRSKOTT!) :D Men JAG, som älskar naturen, hade uppskattat en hiking med varm choklad i en termos, haha :P bara för att hitta på något iallafall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det är inte värt att må dåligt. Bara att leta vidare :D

      Haha, ja det vore faktiskt mysigt. Önskar man hade snö och en snöskoter som man kunde åka på och pausa för att fika och sen åka vidare. LOVELY!

      Delete
  2. Picnic, movie, museum or art gallery visit, go somewhere you went when you first dated?

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Haha roligt förslag men jag har sån gaaaaalen vattenskräck xD jag kan inte duscha ens utan att få panik om vattnet skvätter för mycket i ögonen. Skulle nog dö av panikångest på den lilla ön. :'D

      Delete