Friday, June 13, 2014

Hi!

This blog sort of died after the larp. Sometimes I really loose interest in internet for a while after a larp, I haven't played Candy Crush since april either :'D
Thought I put up some pictures here and see how I feel. I miss putting up outfitpictures, expecially in summer when I actually feel like dressing up some days.




Current haircolour! I wanna go black again but I don't wanna use that Poo-haircolour in stores and I don't dare to use henna in case I want to dye with Directions or Crazy Color again. Hmm :/

12 comments:

  1. I really like your dresses! I love the blue and black one and how it has the cut outs at the shoulder and the cat dress is super cute!

    ReplyDelete
  2. Ah, så känner jag med ibland... intresset för internet försvinner efter lite tid i "verkligheten". Fast nu är jag inne i en depp-period = en jäkla massa dator!

    Du passar skitbra i den röda färgen! Jetteschnygg! :P
    Haha, jag handskas med samma dilemma. Henna är ett h-lvete att få bort igen och kemikalierna i hårfärger ska vi inte snacka om...
    Jag fick precis en idé. Man borde ju kunna sätta kokosolja i hårbottnen och färga försiktigt, för att inte få för mycket "poo" på huden? Det kommer ju hamna lite olja i håret också, men det funkar bra att färga på. :)
    Men Directions är väl vegansk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Känns som att ju roligare man har i verkligheten desto mindre internet behövs i livet :'D

      Ja men jag färgade min lugg svart med directions några timmar före sista bilden..och som du ser fastnade det inte ett dugg :/ annars hade jag gjort så.
      Jag tänker mer på miljöskadorna av att färga med såna kemikaliefärger..allt rinner ju ner i avloppet och jag vill helst inte börjat med några såna produkter alls nu när jag klarat mig utan i 2 år :3

      Delete
  3. Oh, I have the impression to have made the same picture with my goth boyfriend, you're so cute =)
    I love the latest picture !

    ReplyDelete
  4. Welcome back, we missed you!! :)
    I think, red hair suits you, but black is just as cute. I'd never even dare to try using henna on my hair; I've just dyed it back to black a month ago, but I'm already thinking about getting some blond streaks...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you <3

      I feel more comfortable in black but it's so scary! So hard to remove that color..

      Delete